Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/httpd/vhosts/srpskamagaza.com/moba.rs/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2159

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/httpd/vhosts/srpskamagaza.com/moba.rs/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2163

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/httpd/vhosts/srpskamagaza.com/moba.rs/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 2813
Две фирме из Белановице на сајму у Токију | Моба
На водећем сајму прехрамбене индустрије у региону Азије и Пацифика „FOODEX 2011”, од 1. до 4. марта у Токију, на штанду Србије шест овдашњих... Две фирме из Белановице на сајму у Токију

На водећем сајму прехрамбене индустрије у региону Азије и Пацифика „FOODEX 2011”, од 1. до 4. марта у Токију,
на штанду Србије шест овдашњих извозника свежег, замрзнутог и сушеног воћа, воћних сокова и печурака представиће своје производе кроз јединствену мешавину етно и модерних мотива.

БЕОГРАД – Агенција за страна улагања и промоцију извоза Републике Србије (СИЕПА) најавила је да ће по трећи пут организовати наступ Србије на водећем сајму прехрамбене индустрије у региону Азије и Пацифика „FOODEX 2011″, од 1. до 4. марта у Токију.

На Националном штанду Србије шест овдашњих извозника свежег, замрзнутог и сушеног воћа, воћних сокова и печурака представиће своје производе кроз јединствену мешавину етно и модерних мотива.

Компаније „Агропартнер“, „Фриго Гранд“, „Игда“, „Моравац“, „Прима-Боровница“ и „Сирогојно“ промовисаће своје производе не само на штанду Србије, већ и на мини конференцији заказаној за први дан сајма, како би се ове фирме већ на почетку представиле потенцијалним купцима.

Последња вест пред пут домаћих извозника у Јапан додатно је подигла очекивања – највећи јапански малопродајни ланац, „АЕОН група“ је изабрала Србију као једну од неколико земаља са којима ће преговарати о будућим пословима.

Куриозитет представља чињеница да је Србија водећи извозник замрзнутих малина у Јапану, где самостално држи четвртину тржишта и налази се испред земаља као што су Сједињене Америчке Државе и Француска, наведено је у саопштењу.

На досадашњим излагањима, велики број иностраних купаца је имао прилику да се упозна са изузетним квалитетом воћа, вина и печурака из Србије.

Један од најконкретнијих резултата био је успех „Винарије Јелић“, која је склопила уговор са јапанским дистрибутером са којим је иницијални контакт остварен на овом сајму 2009, такође у организацији СИЕПА.

Српска предузећа су на том сајму остварила више од 200 контаката, од којих је 50 већ резултирало извозним пословима.

Један од најкориснијих аспеката сајма у Токију јесте унапређење знања српских предузећа о новим техникама паковања, трендовима у асортиману, извозном маркетингу, безбедности хране, конкуренцији, ценама, иновацијама, квалитету, брендирању, етикетирању, опреми.

Тиме треба да буде омогућен најповољнији пласман српских прехрамбених производа на захтевном тржишту Јапана, једне од најразвијенијих земаља света.

Извор: http://www.politika.rs/

Нема коментара

Оставите први коментар

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *